Monday, November 29, 2010

Kasihan sungguh.(sambil geleng2 kepala)

Hari ni tiba2 je terasa nak kemaskini blog.Bukak je page "edit post",perggh..!ramai sungguh entry berstatus "draft" menanti utk disambung seterusnya di-postkan kat blog aku ni.Dukacita dimaklumkan buat mereka hanya post2 tertentu sahaja yang akan menjalani proses seterusnya manakala yang selebihnya akan dihantar ke 'pusat pelupusan'.Bahasa lainnya,diorang akan di-delete la.


ANDA AKAN MUSNAH SEBAIK SAJA AKU TEKAN BUTANG INI..!!WARGHAHAHA..

Sebenarnya aku takde topik nak dipost ni sebab tu lah menyepi.*Ala..rilekla..bukan ramai pun follower kau.Bajet lebih sedozen plak*Hoho..itulah hakikatnya.Tapi ade baiknye jgk.Aku bukan rajin nak meng-update.Lagi2 kalau dah kat UiTM nanti.Haramnya!Nak sampai ke page log-in pun tunggu 'sehari-semalam'.

Menanti dan terus menanti...dirimu *eh ape nyanyi plak ni..?*

Tapi sementara cuti ni aku bercadang nak 'meriahkan' sikit la blog aku yang suram seram sejuk ni.Sebenarnya bukan tanak comelkan,tapi disebabkan faktor 'buta blog' tu pasal blog saya 'cantik lagi menawan' sangat.Nak cantikkan blog ambik masa yang sama nak tulis 10 entry.Apakah..?Sangat jeles dengan blog kawan2 lain yang cantik,kemas & teratur.(plus warna-warni)


P/S:Sedar tak sedar dah 2 minggu aku menginap kat rumah.But still,I have another 4 weeks before my semester break ends! (^_^)

No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by :)

Life : Married? Checked!

Assalamualaikum By the time I'm writing this, cukup 3 bulan seorang Shasha Yatim sah jadi isteri Mohd Ikram Zaidi yang aku jump...